Розділ 7. Процес розмноження на Землі є керований і координований Богом.

    Наука анатомія людини для медучилищ і медінститутів, університетів подає точну конкретну наукову інформацію про запліднення – це з’єднання чоловічого сперматозоїда і жіночої яйцеклітини і утворення одноклітинного організму – зиготи, з якого і починається розвиток плода. І тоді іде цикл періодів формування органів плода в лоні жінки. Цими питаннями займається ембріологія, наука про етапи розвитку зародка людини, що вивчають студенти в медучилищах і медінститутах, університетах по курсу занять з анатомії і акушерства. За наукою ембріологією стать визначається набором хромосом в чоловічій і жіночій статевих клітинах. І при з’єднанні їх від набору хромосом, що визначають стать і залежить яка стать буде у плода. І роздумуючи над цими питаннями я дійшов до такого розуміння, що хотів би викласти це ось так. Конкретно процесами розмноження керує Дух чоловіка і Дух жінки у їхніх тілах, що і впливає на вироблення статевих клітин із хромосомним набором у організмі чоловіка і жінки. Тобто це не є хаотичний процес вироблення хромосомного набору у статевих клітинах чоловіка і жінки, а конкретно керовані Духом чоловіка і Духом жінки. І Духи чоловіка і жінки, керуючи і координуючи всіма процесами душ і тіл чоловіка і жінки мають конкретну програму від Бога в цих Духах закладену до продовження роду людського. Наука ембріологія свідчить, що в статевих клітинах чоловіка і жінки є наполовину менше хромосом, ніж в кожній клітині тіла людини. Якщо в кожній клітині тіла людини є 46 хромосом, то в статевих клітинах є 23 хромосоми – це і в жіночих, і в чоловічих статевих клітинах, тобто 22 парні і одна непарна хромосома. І саме ці непарні хромосоми грають конкретну роль у визначенні статі плода майбутньої дитинки. Жіночі статеві клітини мають набір хромосом, до яких входить окрема непарна Х – (ікс) хромосома. У чоловічих статевих клітинах входить набір хромосом, де є як непарна Х -(ікс) хромосома в окремих статевих клітинах, так і непарна Y – (ігрек) хромосома в інших окремих статевих клітинах. Якщо жіноча статева клітина – яйцеклітина, що несе Х – (ікс) хромосому непарну, запліднюється чоловічою статевою клітиною сперматозоїдом, що несе Х – (ікс) хромосому непарну, то в зиготі – одноклітинному зародкові буде дві Х – (ікс) хромосоми непарні, то такий зародок буде жіночої статі. А якщо сперматозоїд несе Y – (ігрек) хромосому, то буде комбінація ХY – це буде зародок чоловічої статі. Отже від того залежить стать плода, з якою саме чоловічою статевою клітиною з’єдналась жіноча яйцеклітина – це чи в чоловічій статевій клітині була непарна Х – (ікс) чи Y – (ігрек) хромосома, бо після з’єднання двох статевих клітин чоловічої сперматозоїда і жіночої яйцеклітини утворюється одноклітинний організм зигота, з якого вже іде розвиток тіла плода майбутньої дитинки шляхом поділу клітин. Я припускаю, що жіноча яйцеклітина має сама в собі від Бога дану через Дух жінки конкретну програму, по якій вона допускає до себе чоловічу статеву клітину саме з тим хромосомним набором – це чи Х – (ікс) чи Y – (ігрек), на яку стать в цієї жінки є воля Божа дати народження дитинки, це чи хлопчика, чи дівчинки. Тобто, якщо є воля Божа, щоб в цієї жінки народилась дитинка жіночої статі, то яйцеклітина має енергетичну програму в собі, дану від Бога, щоб допустити до себе для з’єднання сперматозоїда з Х – (ікс) непарною хромосомою, і після з’єднання розвивається плід жіночої статі. Якщо є воля Божа, щоб в жінки народилась дитинка чоловічої статі, то яйцеклітина має від Бога через Дух жінки енергетичну програму в собі, щоб допустити до себе сперматозоїда з Y-(ігрек) непарною хромосомою для з’єднання. І після з’єднання розвивається плід чоловічої статі. Цей процес є строго керований від Бога через Духи чоловіка і жінки, і був керований в минулому, є керований в наш час, і буде керований і в майбутньому. А керований є Богом Святим Духом, що заповнює весь Всесвіт і дає життя всьому живому у Всесвіті, що є від Бога і дає життя всьому живому на планеті Земля що є від Бога.

    В книзі Буття із Святого Письма в 17 – 18 главах описано, що Бог дає обітницю Аврамові, що в нього від його жінки народиться син і він стане батьком многоти народів і більше не буде він зватись Аврам але Авраам буде його ім’я. Жінка Авраама була неплідна і він, проживши з нею до дев’яносто дев’ятирічного віку, не мав з нею дітей. Жінка Сара мала в той час 90 років і в неї перестало бувати що звичайне в жінок і вона фізіологічно вже не могла народити дитину. «Авраам же й Сара були старі, дожили до пізніх літ, і в Сари перестало бувати, що звичайне в жінок.» Книга Буття 18 глава 11 вірш. І Бог в цей час старості Авраама і Сари дає їм обітницю про народження в них сина і зобов’язує назвати майбутнього сина Ісааком. І це все відбувалось до зачаття в лоні Сари майбутнього сина: «Сказав Бог до Авраама: «Щодо Сараї, твоєї жінки, то не зватимеш її більше Сараї, бо Сара буде її ім’я. Я благословлю її і дам тобі від неї сина; я поблагословлю її і виведу з неї народи тай царі народів вийдуть з неї.» Книга Буття 17 глава 15 – 16 вірші. І в 17 главі в 19 вірші книги Буття сказано: «Бог же сказав : «Так! Сара, твоя жінка, вродить тобі сина, й ти назовеш його ім’ям Ісаак. Я укладу з ним союз мій, союз вічний, для потомства по ньому.» І ще в книзі Буття в 18 главі описано про те, коли явився Бог Авраамові і його жінці Сарі у виді трьох ангелів, і Авраамові і його жінці Сарі знову була дана обітниця: «Я вернуся за рік о цій порі й Сара, твоя жінка буде мати сина.» Книга Буття 18 глава 10 вірш. І по обітниці Божій відбулось зачаття і народження в Авраама і Сари дитинки хлопчика: «Господь навідав Сару, як і обіцяв був, і вчинив їй так, як сказав був. Сара зачала і вродила Авраамові Сина, в його старості, того часу, коли Господь призначив йому. І назвав Авраам сина, що народився в нього, а якого вродила Сара, Ісааком.» Книга Буття, 21 глава 1 – 3 вірші.

    В книзі Суддів в 13 главі розповідається про появу ангела Божого жінці чоловіка Маноаха із коліна Дана, яка була неплідна, не мала дітей, живучи з чоловіком: «Ангел Господній з’явився молодиці й сказав їй: «Оце ти неплідна й не маєш дітей, але ти зачнеш і породиш сина. Остерігайся ж, не пий ні вина, ні п’янкого напою, і не їж нічого нечистого. Бо оце зачнеш і породиш сина; та щоб бритва не торкалась його голови, бо хлопчина цей від материнської утроби буде посвячений Богові, і він зачне визволяти Ізраїля з рук філістимлян.» Книга суддів 13 глава, 3 – 5 вірші. Ця обітниця ангелом Божим була дана жінці ще до зачаття плода дитинки в її лоні. І було дано вістку жінці, чим саме її дитинка буде займатись у життю, коли виросте – це зачне визволяти Ізраїльський народ з рук філістимлян. І коли жінка розповіла чоловікові про те, що в них син має народитись, тоді попросив Маноах Господа, щоб знову прийшов до них той чоловік, що оповідав про народження сина в них. І тоді знову явився ангел Божий і повторив Маноахові і його жінці обітницю, що в них народиться син і ще раз навчив, як має себе поводити жінка. І після цього в Маноаха і його жінки народилась дитинка – хлопчик, як було об’явлено до зачаття і народження дитинки: «І породила жінка сина й дала йому ім’я: Самсон. Росло хлоп’я, й Господь благословив його.» Книга Буття 13 глава, 24 вірш. В Євангелії від Луки розповідається в першій главі про появу Божого ангела священикові Захарії, що перебував у храмі на служінні, який мав жінку Єлисавету. Захарія і Єлисавета були справедливі перед Богом, виконували всі заповіді та накази Господні бездоганно. Вони були обоє в похилих роках і не мали дітей, бо жінка Єлисавета була неплідна. І коли Захарія перебував у храмі на служінні, то в той час випало йому по жеребу кадити в святилищі Господньому. І під час кадіння у святилищі Господньому з’явився ангел Божий, який об’явив обітницю про народження дитинки хлопчика в нього його жінкою: «Ангел же сказав до нього: «Не бійся, Захаріє, бо твоя молитва вислухана; жінка твоя Єлисавета породить тобі сина, і ти даси йому ім’я Йоан. І буде тобі радість і веселість, і багато з його народження радітимуть; бо він буде великий в очах Господніх; не питиме ні вина, ні напою п’янкого, і сповниться Духом Святим вже з лона матері своєї, і багато синів Ізраїля наверне до Господа, їхнього Бога. І сам він ітиме перед ним з духом та силою Іллі, щоб навернути серця батьків до дітей і неслухняних до мудрості праведних, щоб приготувати Господеві народ прихильний.» Євангеліє від Луки глава 1, вірші 13 – 17. До зачаття в лоні Єлисавети було об’явлено ангелом Божим не тільки стать дитинки, але і її обов’язки перед Богом, коли вона народиться і виросте, і якими справами буде займатись. «А як скінчилися дні його служби, він повернувся до свого дому. Після тих днів зачала Єлисавета, його жінка, й таїлася п’ять місяців, кажучи: «Так учинив мені Господь у ці дні, коли зглянувся, щоб зняти мою ганьбу між людьми…» Євангеліє від Луки, 1 глава, 23 – 25 вірші. І коли настав час родити, то народився в Захарії і Єлисавети син: «Тим часом настав Єлисаветі час родити, і вона вродила сина.» Євангеліє від Луки 1 глава 57 вірш. І батьки назвали дитинку Йоан, як зобов’язав назвати ангел Господній.

    В книзі Самуїла в 1 главі описано, що в ізраїльській родині у чоловіка Елкани було дві жінки Анна і Пеніна. Пеніна народжувала дітей а Анна була неплідна. І Анна, будучи неплідна молилася до Бога і дала обітницю, що коли Бог дасть їй дитинку хлопчика, то вона віддасть його на службу Богові до храму. І по молитві Бог дав Анні дитинку хлопчика, якого було названо Самуїлом. І по обітниці матір віддала Самуїла до храму, який вирісши, став великим пророком. Жінка Анна просила, щоб Бог дав їй дитинку хлопчика ще до зачаття в лоні її і Бог дав, виконав просьбу Анни. Отже, все залежить від Бога, бо якщо б народження дітей – статі дитинки залежало б від випадковостей, то могла б народитись дівчинка, коли б Анна просила хлопчика в Бога.

    В книзі «Життя святих» о. А .Труха описано про святих Якима і Ганни – родичів Пречистої Діви Марії, які прожили п’ятдесят років подружнього життя і не мали дітей. І вони, будучи справедливі і праведні перед Богом, все своє життя молились за те, щоб Бог дав їм дитинку. Коли святий Яким був зневажений священиком у храмі за те, що в нього немає дітей, і за це він не достойний приносити жертву Богові, то після цього, пішовши в пустиню, сорок днів там молився. І дізнавшись про зневагу чоловіка у храмі священиком, свята Ганна в зажурі теж молилась, просячи дитинку, щоб Бог дав їм з чоловіком дитинку. І явився ангел Божий, який повідомив Якимові і Ганні, що в них народиться дитинка. В книзі “Життя святих “о. А. Труха не говориться, що коли ангел Божий повідомляв про народження в Якима і Ганни дитинки, то вказав стать дитинки, а лише описано про обіцянку, що в них народиться дитинка. Але ж сім’я Якима і Ганни була Богом вибрана для народження Матері Божої Пречистої Діви Марії заздалегідь, тож варто думати, що це були Божі плани що до зачаття, що в Якима і Ганни має народитись дитинка дівчинка, яка, народившись і вирісши, стала Матір’ю Господа нашого Ісуса Христа. Цим, що я описав вище, я хотів доказати доступно і зрозуміло, що народження тої статі дитинки, що Бог дає – це чи хлопчика чи дівчинки не є випадковістю, а конкретно спланований процес розмноження роду людського від Бога, який керується Богом. Конкретно дається від Бога у Дух чоловіка і Дух жінки – Дух, який керує процесом продовження роду їхнього. І цей Дух продовження роду дається вже в Дух плода в лоні матері в час зачаття плода, коли Богом дається Дух і душа при зачатті. Бог по своїй волі може вплинути на процес розмноження, тобто цей вплив був в минулому, є в наш час, і буде в майбутньому – це іде вплив від Бога на кожне тіло людське із неба – Всесвіту. Тож Бог по своїй волі може закрити лоно жінки – це дати в Дух жінки програму порушення нормальних процесів душі і тіла дітородної функції і вона, живучи з чоловіком не зможе народжувати. Так само може даватись від Бога і чоловікові в Дух його програма порушення нормальних процесів дітородної функції, що і чоловік може бути причиною бездітного подружжя. Бог, маючи кожну людину під своїм впливом із неба-Всесвіту, може відновити в той час, коли є воля Божа дітородну функцію подружньої пари. І вона подружня пара буде здатна до народження дітей. Про це свідчать конкретні приклади наведені в Святому Письмі, що описано вище про зачаття і народження дітей у подружніх парах, які були бездітні. Це у Авраама і Сари зачаття, і народження сина Ісаака, про якого до зачаття була дана Авраамові і Сарі обітниця його народження. А також народження Самсона у Маноаха і його жінки, що про зачаття і народження наперед об’явлено їм було Богом через ангела. А також зачаття і народження Івана Хрестителя у бездітної подружньої пари Захарії і Єлисавети, що про зачаття його було дано вістку через архангела Гавриїла. І зачаття і народження Матері Божої Пречистої Діви Марії, що про те від Бога через ангела Божого було сповіщено Якимові і Ганні ще до зачаття. Так, як був вплив Божий на подружні пари Авраама і Сари, Маноаха і його жінки, Захарії і Єлисавети, Якима і Ганни, що Бог впливав на їх дітородну функцію в їхніх душах і тілах, і по Божій волі народжувались ті статі діточок, що Бог запланував, щоб вони народились і Бог керував дітородною функцією в їх душах і тілах через Духи їхні, що все відбувалось тоді, коли це була на те воля Божа. То і на всіх людей, і на кожну окремо людину був в минулому, є в наш час, і буде на майбутнє Божий вплив на процеси розмноження на кожне тіло людське, на здатність до народження діточок саме тієї статі, на яку стать в тій чи іншій подружній парі є воля Божа дати дитинку чи хлопчика, чи дівчинку. Тобто процес дітонародження був в минулому, є в наш час і буде в майбутньому під контролем Божим, і координацією Божою, що до того, де і яка, і коли стать дитинки, в якої саме подружньої пари має народитись. І із – за цього в світі за даними статистики народжується майже однакова кількість хлопчиків і дівчаток. Бо якщо б цей процес не був координований Богом, а народження тої чи іншої статі залежало б від випадковостей, то могли б народжуватись або самі хлопчики з великою перевагою над дівчатками, або дівчатка з великою перевагою над хлопчиками в одній якійсь країні або і в цілому світі. І таке могло б загрожувати взагалі існуванню людству на планеті Земля. А цього немає від початку появи людини на планеті Земля, бо і був в минулому, є в наш час, і буде в майбутньому Божий контроль і координація процесу розмноження людей на планеті Земля.

    Поділитись в: